NA ZAREJESTROWANIE KODÓW DO NAJBLIŻSZEGO LOSOWANIA
SAMOCHODU I LOSOWANIA NAGRODY GŁÓWNEJ ZOSTAŁO

  • Dni

  • Godzin

  • Minut

  • Sekund

Zarejestruj kody

Najczęściej zadawane pytania


Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania zadzwoń na: 800 909 439

  • 1. Jak wziąć udział w loterii "22 Urodziny" robiąc zakupy w sklepie stacjonarnym Castorama?

    Aby wziąć udział w Loterii Klient powinien w dniach trwania loterii (od dnia 25 marca do dnia 20 kwietnia 2019 r.) dokonać zakupu towarów o dowolnej wartości w sklepach stacjonarnych Castorama, odebrać z kasy paragon będący Paragonem Loterii i zeskanować kod/y znajdujące się na tyle paragonu w stanowisku odczytu zlokalizowanym w sklepie, w którym Klient dokonał zakupów. Niezależnie od tego czy Klient zagrał w sklepie czy nie, może zarejestrować swój paragon w formularzu na tej stronie i grać o 1 z 4 samochodów Dacia Duser i Metamorfozę wnętrza z Dorotą Szelągowską.

  • 2. Jak wziąć udział w loterii "22 Urodziny" robiąc zakupy w sklepie internetowym Castorama?

    Aby wziąć udział w Loterii Klient powinien w dniach trwania loterii (od dnia 25 marca do dnia 20 kwietnia 2019 r.) zamówić i opłacić zakup towarów o dowolnej wartości w Sklepie Internetowym Castorama. Po złożeniu zamówienia i dokonaniu zapłaty za zakupy Klient otrzyma na email (podany przy zakupach) Kod Online. Kod należy zarejestrować w formularzu na tej stronie, podając adres email użyty przy zakupach. Po rejestracji kodu wyświetli się informacja czy klient wygrał nagrodę natychmiastową. Kod jest automatycznie zarejestrowany do najbliższego losowania samochodu oraz do losowania Metamorfozy wnętrza z Dorotą Szelągowską.

  • 3. Jakie nagrody są do wygrania w loterii?

    Do wygrania w loterii są karty przedpłacone Castorama oraz nagrody w postaci zestawu poduszek lub wkrętaków, wiertarki oraz hamaki ogrodowe. Te nagrody można wygrać w sklepach stacjonarnych po zeskanowaniu kodu na stanowisku odczytu lub też po zarejestrowaniu kodu online na stronie loterii w przypadku zakupów internetowych.
    Nagrodami w losowaniach tygodniowych są samochody Dacia Duster, a nagrodą główną loterii jest Metamorfoza wnętrza z Dorotą Szelągowską o wartości 100 000 zł. O te nagrody można grać rejestrując swój paragon lub fakturę za zakupy na stronie loterii www.loteria-castorama.pl.

  • 4. Kto może wziąć udział w loterii?

    W loterii może wziąć udział każda osoba, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonała zakupu dowolnego towaru lub towarów z oferty Castorama dostępnej w ramach danego Sklepu Castorama lub Sklepu Internetowego oraz jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
    W Loterii nie mogą uczestniczyć pracownicy i przedstawiciele Organizatora loterii, pracownicy Sklepów należących do sieci Castorama, jak również pracownicy podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i lub prowadzeniu Loterii oraz członkowie ich rodzin.

  • 5. W sklepie miałem problem ze zeskanowaniem kodu na stanowisku odczytu. Co mogę zrobić?

    Wyłącznie pełne tzn. nie ucięte kody biorą udział w loterii (napis nad kodem "Zeskanuj TEN KOD" jest w pełni czytelny). Prosimy sprawdzić czy Paragon Loterii nie jest zniszczony lub uszkodzony oraz czy kod kreskowy nie znajduje się zbyt blisko krawędzi Paragonu Loterii.

  • 6. Jak mogę zarejestrować kod na stronie loterii?

    Na przodzie (awersie) paragonu znajduje się kod kreskowy, który należy zarejestrować w formularzu na stronie www.loteria-castorama.pl lub poprzez aplikację mobilną "Castorama", w zakładce Urodziny Castorama. Jeśli wymienisz paragon na fakturę kod z paragonu również na niej jest drukowany. W loterii biorą udział wyłącznie paragony za zakupy w Castorama zrealizowane od 25 marca do 20 kwietnia 2019. Sprawdź Gdzie znajdę mój kod?

  • 7. Za swoje zakupy w Sklepie Internetowym Castorama nie otrzymałem kodu. Co mam zrobić?

    Kod Online wysyłany jest po złożeniu i opłaceniu zamówienia - prosimy zweryfikować status swojego zamówienia, a także sprawdzić korespondencję e-mail w folderze SPAM. Jednego dnia można otrzymać maksymalnie 5 kodów (1 transakcja w sklepie online = 1 kod) W przypadku dalszych problemów lub pytań prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy

  • 8. W jakim terminie mogę dokonać zgłoszenia do Losowań samochodów?

    Aby wziąć udział w pierwszym Losowaniu samochodu - w dniu 1 kwietnia 2019 r. - należy dokonać rejestracji kodu z paragonu w okresie od dnia 25 marca 2018 r. od godziny 6:30:00 do dnia 31 marca 2019 r. do godziny 23:59:59;
    Aby wziąć udział w drugim Losowaniu samochodu - w dniu 8 kwietnia 2019 r. - należy dokonać rejestracji kodu z paragonu w okresie od dnia 1 kwietnia 2019 r. od godziny 00:00:00 do dnia 7 kwietnia 2019 r. do godziny 23:59:59;
    Aby wziąć udział w trzecim Losowaniu samochodu - w dniu 15 kwietnia 2019 r. - należy dokonać rejestracji kodu z paragonu w okresie w okresie od dnia 8 kwietnia 2019 r. od godziny 00:00:00 do dnia 14 kwietnia 2019 r. do godziny 23:59:59;
    Aby wziąć udział w czwartym Losowaniu samochodu - w dniu 23 kwietnia 2019 r. - należy dokonać rejestracji kodu z paragonu w okresie od dnia 15 kwietnia 2019 r. od godziny 00:00:00 do dnia 22 kwietnia 2019 r. do godziny 23:59:59.

  • 9. W jakim terminie mogę dokonać zgłoszenia do Losowania nagrody głównej?

    W Losowaniu nagrody głównej Metamorfozy wnętrza z Dorotą Szelągowską w dniu 23 kwietnia 2019 r., następującym po czwartym Losowaniu samochodu, biorą udział wcześniej nie wylosowane Losy zarejestrowane przez Uczestnika w okresie od dnia 15 marca 2019 r. od godziny 6:30:00 do dnia 22 kwietnia 2019 r. do godziny 23:59:59.

  • 10. Podczas rejestracji kodu pokazał się komunikat, że podany kod był już użyty, co mam zrobić?

    Prosimy o przesłanie zgłoszenia takiej sytuacji z opisem (załączyć skan/zdjęcie paragonu) poprzez nasz formularz kontaktowy Przypominamy, że każdy kod można zarejestrować tylko jeden raz.

  • 11. Jak mogę sprawdzić jakie kody już zarejestrowałem/am?

    Na adres e-mail podany przy rejestracji otrzymasz listę zgłoszonych kodów. W przypadku rejestracji poprzez aplikację mobilną Castorama historia zgłoszonych kodów jest również dostępna w aplikacji.

  • 12. Dlaczego nie dostałem(am) na mojego e-maila potwierdzenia zgłoszenia kuponów do loterii?

    Prosimy sprawdzić w folderze SPAM.

  • 13. Jak mogę poprawić moje dane, które zostały już zarejestrowane?

    Niestety nie ma możliwości poprawienia już zarejestrowanych danych.

  • 14. W jaki sposób zostanę poinformowany(a) o wylosowaniu mojego kodu?

    Uczestnik, którego Los jest wylosowany podczas jednego z Losowań informowany jest drogą telefoniczną przez Organizatora w dniu przeprowadzenia danego Losowania (w godzinach pomiędzy: 11:00-16:00).
    Szczegóły dotyczące kontaktu telefonicznego znajdziesz w regulaminie.

  • 15. Gdzie publikowane są wyniki Losowań?

    Wyniki losowań publikowane są na stronie www.loteria-castorama.pl oraz ogłaszane na antenie Radia ZET. Ogłoszenia wyników losowania poszczególnych samochodów o godz. 8:20 w dniach: 02.04, 09.04, 16.04 oraz 24.04.2019 r. Ogłoszenie wyniku losowania nagrody głównej w dniu 24.04.2019 r. pomiędzy godziną 14.00 a 15.00

  • 16. Czy publikowana jest lista zwycięzców wszystkich nagród?

    Na stronie loterii publikowane są wyłącznie wyniki losowań nagród tygodniowych oraz głównej. Pozostali zwycięzcy nagród otrzymują potwierdzenie wygrania nagrody w sklepach stacjonarnych Castorama jako wydruk ze stanowiska odczytu lub drogą elektroniczną na adres e-mail po rejestracji Kodu Online (dotyczy zakupów w Sklepie Internetowym).

  • 17. Nie znalazłem(am) odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?

    W przypadku innych problemów lub pytań prosimy o kontakt z Call Center z na numer: 800 909 439 (opłata wg taryfy operatora) codziennie w godzinach 7.00-21.00 lub poprzez formularz kontaktowy

Serwis w celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych, korzysta z informacji zamieszczanych na urządzeniach końcowych użytkowników (plików cookies). Jeżeli w ustawieniach przeglądarki dopuściłeś przechowywanie plików cookies, będą one zamieszczone w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na ten temat znajduje się w naszej Polityce plików cookies.